عاشقانه های رمانتیک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 509
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 148
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 1089
:: بازدید ماه : 1703
:: بازدید سال : 6596
:: بازدید کلی : 42823

RSS

Powered By
loxblog.Com

عاشقانه های رمانتیک
جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 14:13 | بازدید : 586 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

 

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک 

عاشق ک باشی…
دیگر خودت نیستی…
چشمهایت…
دستهایت…
بوسه هایت…
همه و همه غرق در معشوق میشوند…
عاشق که باشی…
هیچ فرمولی تو را حل نمیکند…
با هیچ منطقی درک نمیشوی…
عاشق که باشی…
کار تمام است…….

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

عکس عاشقانه

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

عکس نوشته عاشقانه

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

عکس جدید عاشقانه

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

عکس رمانتیک

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

عکس نوشته های پر احساس

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

برای تو هیچ پیامی ندارم

دلتنگیم نه در کلامی میگنجد،

نه در پیامی!

اینجا زنی در انتظارت نیست ؛

هیاهوی نبودنت از من مرد ساخت…

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

جدیدترین عکس عاشقانه

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

عکس عاشقانه2016

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

عکس عاشقانه دونفره

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

عکس های لاو

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

وای که چه پر درداست دلم امشب
روحم گرفتار غم است امشب
اسیر نفس خود هستم
عریب و بی کس و تنهایم امشب
عذابی دارد این قلبم
خدارامونسی میخواهم امشب
الهی یارب ای پروردگارم
کحایی تمنا میکنم امشب
رهایم کن ازین درد و مشقت
ک وجدانم عجب عذابی دارد امشب
این شعرو وقتی بچه بودم سرودم….
الان دلم گرفته چ بده بغض ….:(

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

 

جدیدترین عکسهای عاشقانه و نوشته های رمانتیک

 





:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: